Oberta la convocatòria de subvencions a entitats

Oberta la convocatòria de subvencions a entitats

El termini finalitza el 31 de maig

OBERTA LA CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS A ENTITATS

L’Ajuntament del Pla ha aprovat la convocatòria de 2017 de subvencions a entitats esportives i culturals per a la realització d’activitats. El termini de presentació de sol·licitud finalitza el 31 de maig. Hi poden optar les entitats sense ànim de lucre domiciliades al municipi que programin activitats d’esports o de lleure d’interès públic local.

L’Ajuntament aporta fins al 50 per cent del cost de les actuacions que se sol·licitin i que s’hauran de realitzar en la seva major part durant l’any 2017. Els pressupostos municipals contenen una partida de 25.000 euros per dedicar a aquests ajuts.(A la foto, excursió a la mina d'aigua organitzada pel C.E. La Xiruca Foradada)

La convocatòria està oberta a tot tipus d’activitats i a diversos camps: cultura, commemoracions, ensenyament, sanitat, assistència social i tercera edat, etc. En el cas d’entitats esportives, són també objecte de subvenció les despeses de funcionament de locals i instal·lacions sorgides de l’organització d’actes i activitats relacionats amb la promoció de l’esport.

Les subvencions es fan efectives un cop l’activitat ja s’ha dut a terme. En la convocatòria, que l’Ajuntament fa arribar de forma personalitzada a les entitats del poble, es remarca la importància d’acreditar degudament les despeses i que aquestes han de ser com a mínim del doble de l’import sol·licitat en la subvenció.

Data: 01-04-2017