Oberta la inscripció de la Llar d'Infants Quatrevents

15/05/2020

Oberta la inscripció de la Llar d'Infants Quatrevents

S’ha obert el període de preinscripció de nens i nenes de quatre mesos a dos anys a la Llar d’Infants Quatrevents, per al curs vinent. Les inscripcions es poden fer a les oficines municipals a partir de dilluns i fins el pròxim 25 de juny. El cost de les quotes mensuals no s’apujarà i es mantindrà en 180€ per al primer infant matriculat. Aquesta tarifa es redueix progressivament si una família hi inscriu dos o més germans.

Igual que ja s’ha aplicat aquest curs, les famílies no hauran de pagar la taxa de matrícula ni l’hora d’acollida, de vuit a nou del matí. En aquesta franja horària es poden deixar els petits al centre sense cap cost addicional. Les activitats lectives comencen a les nou i duren fins a la una del migdia. A la tarda, l’horari lectiu és de tres a cinc.

Si la situació creada per la pandèmia del Covid-19 es va superant i el servei de menjador pot funcionar normalment, l’Ajuntament farà una nova convocatòria de beques per a les famílies que en són usuàries. Actualment, gairebé tots els petits usuaris de la Llar gaudeixen d’aquesta facilitat.

La Llar d’Infants Quatrevents té capacitat per acollir vuit nadons menors d’un any; tretze entre un i dos anys i divuit d’entre dos i tres anys.  El fet de disposar d’instal·lacions espaioses facilitarà les coses si, cara al curs vinent, encara s’han de prendre mesures d’higiene i seguretat relacionades amb el Covid-19.