Obertes les inscripcions al curs de monitor de lleure

01/05/2019

Obertes les inscripcions al curs de monitor de lleure

L’Ajuntament del Pla organitza una nova edició del curs de monitor de lleure, que serà impartit per la Fundació Santa Maria de Siurana. El curs tindrà lloc de l’1 al 13 de juliol i les classes es faran a l’edifici històric de l’Escola Sant Ramon.

La inscripció ja està oberta i es pot realitzar a les oficines de l’Ajuntament mentre quedin places. Per fer la inscripció cal portar la fitxa, juntament amb el compromís del participant, que es poden descarregar de l’enllaç més avall, tres fotografies mida carnet i una fotocòpia del DNI.

La durada total del curs és de 100 hores presencials i 50 hores que s’imparteixen a distància. A més, cal realitzar un total de 160 hores de pràctiques. El preu són 185 euros. Les persones empadronades al Pla de Santa Maria podran gaudir d’un 20% de descompte amb la qual cosa l’import queda en 148 euros.

L’horari de classe serà de 10.00 a 14.00 h. i de 15.00 a 19.00 h. El primer dia, el dilluns 1 de juliol, l’hora d’inici serà a les 9.00 del matí. Hi haurà classe cada dia (incloent dissabte 6 i diumenge 7 de juliol. El dilluns 8, hi haurà classe només en horari de matí.
Documents associats: