Participeu al Concurs Fotogràfic de la Fira del Vent 2019

29/10/2019

Participeu al Concurs Fotogràfic de la Fira del Vent 2019

Encara sou a temps de participar al Concurs Fotogràfic de la Fira del Vent 2019. És molt senzill i només heu de seguir aquestes instruccions:

1- Feu-vos seguidors de l'Instagram de l’Ajuntament del Pla.

2- Pugeu les vostres fotos amb l’etiqueta #Firadelvent2019 a Instagram. No hi ha límit de quantitat d’imatges!

Hi ha cinc premis:

-1r Premi: 200 euros i diploma

-2n Premi: 100 euros i diploma

-3r Premi: 50 euros i diploma

-Premi especial Soci-Sòcia d’UllPlà: Sopar per a dues persones a la Masia del Pla. Per optar a aquest premi, cal ser soci d’UllPlà i afegir a la imatge l’etiqueta #UllPlafiradelvent2019.

-Premi categoria infantil (fins a 14 anys): Obsequi i diploma. Per optar a aquest premi, cal afegir a la imatge l’etiqueta #Infantilfiradelvent2019.

3- Es pot participar fins el diumenge 17 de novembre.

4- El tema de les fotos ha de ser la Fira del Vent 2019: qualsevol de les activitats i actes que s’hi han celebrat. Qualsevol altre tema o edició serà descartat.

5- El jurat triarà les millors fotos. No cal que perseguiu els vostres seguidors perquè us cliquin "m'agrada".

6- El lliurament de premis tindrà lloc durant les Festes de Nadal del 2019. Els membres i la data de deliberació del jurat s’anunciaran oportunament.

A tenir en compte:

Només s’atorgarà un premi per persona. Si un soci o sòcia d’UllPlà guanya algun dels tres primers premis, el seu treball no podrà optar al premi especial d’UllPlà.

Les fotografies guardonades s’exposaran a la pàgina web de l’Ajuntament del Pla de Santa Maria, així com al vestíbul de l’Ajuntament. Sempre es farà constar el nom de l’autor/a.

Els participants es responsabilitzen  que no hi hagi drets a tercers i que no es puguin reclamar drets d’imatge en les obres presentades.

Qualsevol situació no prevista serà resolta pel Jurat consultant, si s’escau, l’Ajuntament del Pla de Santa Maria.

Volem aprofitar per demanar disculpes per les imprecisions que constaven en el programa de la Fira pel que fa referència al Concurs Fotogràfic.