Programa d'actes de la diada 2016

Divendres 9, dissabte 10 i diumenge 11 de setembre

PROGRAMA D'ACTES DE LA DIADA 2016

PROGRAMA D’ACTES DE LA DIADA 2016

Ja us podeu descarregar el programa d’actes de la Diada 2016 o consultar a continuació els actes previstos.

DIVENDRES 9 DE SETEMBRE

A les 18:30 h

Ofrena floral en commemoració dels Fets del 2 de setembre de 1642.

A les 19:00 h

Presentació del llibre “L’església del Pla de Santa Maria: un exemple del romànic tardà”, de M. Joana Virgili i Gasol.

A l’església de Sant Ramon.

DISSABTE 10 DE SETEMBREA

les 18:00 h

Concert de gralla i orgue, a càrrec de Jordi Mestres (gralla) i Jonatan Carbó (orgue).A l’església de Sant Ramon.

DIUMENGE 11 DE SETEMBRE

A les 9:30 h

Pujada de les 4 barres al replà de Sant Ramon i aperitiu. Es sortirà de l’església de Sant Ramon. Organitza: C.E. La Xiruca Foradada.

A les 13:30h

Paella popular al voltant de la bassa de La Fàbrica. Podeu apuntar-vos-hi a l’Ajuntament fins el divendres 2 de setembre.

Menú: Amanida, paella de peix, gelat, pa, aigua, vi i cafè.

Preu únic: 12€

A l’hora de la sobretaula, cantada amb el grup d’havaneres “Vent de Garbí” i rom cremat.

Per a la paella, l’Ajuntament posarà taules a disposició per tal que tothom pugui triar el lloc on vol dinar al voltant de la bassa. Per això és convenient apuntar-s’hi per grups. També es facilitarà lloc en taules llargues a les persones que no vagin en grup. Si el temps no acompanyés, la paella es faria al Centre Cívic. Les taules es repartiran a partir de les 11 del matí. Les persones que han d’agafar els autocars de l’ANC tindran preferència en la distribució del dinar.

Data: 30-08-2016