Programa d'actes de l'Onze de Setembre de 2020

02/09/2020

Programa d'actes de l'Onze de Setembre de 2020

El dissabte 5 de setembre tindrà lloc la tradicional ofrena floral en memòria dels Fets del 2 de setembre de 1642. Serà a les 6 de la tarda, al monument situat al darrere de l’Església de Sant Ramon. El diputat i primer secretari de la mesa del Parlament de Catalunya, Eusebi Campdepadrós, pronunciarà el parlament. L’acte serà obert, però és imprescindible portar mascareta i mantenir la distància de seguretat.

Diumenge 6, el C.E. La Xiruca Foradada organitza la pujada de les quatre barres al Replà de Sant Ramon. La sortida serà a dos quarts de 10 del matí a l’Església de Sant Ramon. Per facilitar les mesures de seguretat, confirmeu la vostra assistència a l'Ajuntament o a La Xiruca (laxirucaforadada@tinet.cat). En aquest document trobareu el programa detallat de l'activitat. En aquest enllaç us podeu descarregar la declaració responsable que caldrà omplir i signar per participar a l'activitat. El podeu imprimir i dur-lo emplenat de casa per agilitzar l'activitat. També podeu consultar la fitxa tècnica de l'excursió i el protocol de la FEEC sobre el Covid-19.

Enguany no es podrà celebrar la paella popular, però sí que es mantindrà la cantada d’havaneres, a càrrec del grup Balandra, de Reus. Tindrà lloc a les 7 de la tarda, al Parc La Fàbrica, entre el carrer Filadores i la Pineda. L’entrada serà gratuïta però caldrà reservar plaça a l’Ajuntament, a partir del dimarts 1 de setembre a les 10 del matí.