Publicat el número 20 del Butlletí Municipal

14/10/2020

Publicat el número 20 del Butlletí Municipal

El Butlletí Municipal ha arribat al número 20, en el seu format actual. Ja us el podeu descarregar des d’aquest enllaç i en breu el trobareu, en paper, a la vostra bústia o a l’Ajuntament.

Aquest número es va enviar a impremta tres dies abans que es decidís l'ajornament de la Fira del Vent, que n'és el tema destacat. Tot i així, la informació que conté sobre les activitats previstes seguirà sent vàlida quan aquestes es programin de nou.

A les pàgines del Butlletí també hi s'expliquen les activitats del poble entre els mesos de maig i octubre en què ha intervingut l’Ajuntament. A més, hi ha informació de diversos projectes, entre els quals la rehabilitació de les façanes de la Fàbrica, el segon Cicle de Teatre Amateur. També trobareu altres temes, els textos dels grups polítics amb representació al Consistori i un àlbum de fotos de les Terrasses Musicals d’aquest estiu.