S'ajornen els actes de la Fira del Vent

15/10/2020

S'ajornen els actes de la Fira del Vent

L’Ajuntament del Pla de Santa Maria i la Presidència de la Fira informen que, davant de les noves mesures establertes per les autoritats sanitàries per contenir la pandèmia del Covid-19, s’ha pres la decisió d’ajornar els actes de la Fira del Vent. Totes les activitats previstes es programaran de nou tan aviat com la situació ho permeti.

La Fira s’havia dissenyat de manera que els actes programats ja s’ajustaven a les normes que han d’entrar en vigor divendres 16 d’octubre. L’exposició s’havia de visitar en grups de sis persones amb cita prèvia. Tant el concert com els actes a l’aire lliure –diables, castell de focs i homenatge als sanitaris– també es feien amb reserva i amb aforaments reduïts al 50 per cent. Malgrat això, l’equip de govern municipal considera que l’ajornament és la mesura més indicada en les circumstàncies actuals.

La nova data s’anunciarà oportunament tan bon punt les mesures sanitàries ho facin aconsellable. Totes les reserves realitzades –exposició, concert, diables i homenatge– seguiran sent vàlides per a les persones que desitgin mantenir-les. Es contactarà amb elles en el seu moment.

L’aplicació per a telèfons mòbils “Descobreix El Pla de Santa Maria” entrarà en funcionament aquest cap de setmana tal com estava previst. La gimcana que s’havia de realitzar amb aquest joc s’ajorna igual que la resta d’actes, tot i que ha de tenir lloc en exteriors i individualment o bé en grups petits. Animem tothom a descarregar-la i gaudir-ne.