Servei d'Orientació Municipal

21/03/2019

Servei d'Orientació Municipal

Les persones que volen buscar feina o millorar-la tenen a la seva disposició des d’aquest mes el Servei d’Orientació Municipal, que les assessorarà en temes laborals o acadèmics. Els orientadors aconsellen sobre diferents recursos o eines per millorar l’ocupabilitat i també ajuden a triar l’itinerari formatiu i professional tot informant sobre els diferents estudis.

El servei l'ofereix l'Ajuntament i va a càrrec de Vallsgenera. S’estrenarà el dimecres 27 de març i a partir d’abril es farà el tercer dimecres de cada mes. Així, les dates d’aquest 2019 són: 27 de març, 17 d’abril, 15 de maig, 19 de juny, 17 de juliol, 21 d’agost, 18 de setembre, 16 d’octubre, 20 de novembre i 18 de desembre. L’horari és de 9 a 11 del matí i cal demanar hora trucant a les oficines municipals (977 630 006).

Les persones que es vulguin apuntar a la borsa municipal han de portar el DNI, una foto de carnet original, un informe de vida laboral actualitzat, els títols d’estudis o cursos i, si és el cas, el certificat de disminució.