Surt un nou número del Butlletí Municipal

24/07/2023

Surt un nou número del Butlletí Municipal

El número 28 del Butlletí Municipal, corresponent al juliol de 2023, ja està enllestit. Us el podeu descarregar des d'aquesta pàgina i també el trobareu a les vostres bústies.

És el primer butlletí en el qual la presentació la signa Josep Silvestre, nou alcalde del Pla de Santa Maria. A l'interior, hi trobareu el detall dels resultats de les eleccions municipals i de la distribució de regidories i retribucions de l'equip de govern.

El tema destacat és el Pla d'estiu, amb totes les activitats d'oci i lleure que el configuren. A la resta de pàgines, hi trobareu les seccions habituals: Replà de notícies, Pla de projectes, i l'Ajuntament respon. També els textos dels dos grups municipals representats a l'Ajuntament (Compromís pel Pla i Alternativa pel Pla) i l'àlbum de fotos del Carnaval.