Taller de teatre per a nois i noies de 12 a 17 anys

Taller de teatre per a nois i noies de 12 a 17 anys

Dissabtes a la tarda, del 12 de març al 16 de juliol

TALLER DE TEATRE PER A NOIS I NOIES DE 12 A 17 ANYS

Tens entre 12 i 17 anys? Vols fer teatre? Vols viure totes les etapes d’un muntatge teatral i representar-lo al mes de juliol?L’Ajuntament del Pla organitza un Taller de Teatre adreçat a joves d’entre 12 i 17 anys. Els participants posaran en escena una comèdia que es representarà al juliol a L’Abadia (sala parroquial).

El preu de la matrícula és de 20 euros per tot el curs. Per inscriure’s, cal passar per les oficines de l’Ajuntament als matins de dilluns a divendres o a les tardes, de dilluns a dijous.

En el curs, a més d’aprendre tècniques d’expressió oral i corporal i de preparar l’obra, es treballaran aspectes com l’escenografia, la il·luminació, el vestuari i el maquillatge.  Els joves participaran també en la difusió i dinamització del muntatge.

El taller vol ser una oportunitat per fer del teatre un joc per conèixer-se, relacionar-se i expressar-se de manera lliure i passant una bona estona. A més, aprendre tècniques d’art dramàtic és una experiència vital que serveix dalt de l’escenari ì també en molts moments de la vida, tant a l’escola com en el món professional.

El curs s’impartirà tots els dissabtes a la tarda, del 12 de març al 16 de juliol, en horari de 16.00 a 20.00 h. Serà impartit per Eva Cabré, diplomada en Art Dramàtic pel Col·legi del Teatre de Barcelona i fundadora i directora de l’escola de teatre La Peça, de Valls.

Data: 29-02-2016