Telèfon d'emergències per a persones dependents

14/03/2020

Telèfon d'emergències per a persones dependents

L’Ajuntament del Pla de Santa Maria ha habilitat un telèfon d’emergència per atendre les persones dependents o que necessiten ajuda, així com altres situacions d’urgència que puguin sorgir al municipi en relació amb la crisi del coronavirus.

El telèfon és el 609 89 20 47.

També es pot contactar enviant una incidència a l’aplicació per a telèfons mòbils El Pla al dia. Podeu utilitzar igualment aquest canal si voleu col·laborar amb l’operatiu d’atenció a persones dependents o necessitades.

L'Ajuntament es posarà en contacte, al llarg del dissabte 14 de març, amb les persones del municipi de les quals té constància que són dependents o que poden necessitar ajuda. L’objectiu és garantir que estan ben ateses i que disposen d’aliments, medicines i altres articles necessaris.