Una setmana de Sant Jordi plena d'actes

12/04/2019

Una setmana de Sant Jordi plena d'actes

Els actes de la setmana de Sant Jordi començaran al Pla el pròxim diumenge 21, dia de Pasqua, a les 7 de la tarda, amb el concert “On el cor et porti...”, del projecte coral Xhoros! sota la direcció de Carles Valls. A la pausa, es farà el lliurament de premis del XXII Concurs Literari Vila del Pla.

El dia de Sant Jordi, que enguany és feiner, hi haurà contacontes a la Plaça de la Vila a les 17 h. amb Muntsa Plana, que explicarà la llegenda de Sant Jordi. Tot seguit hi haurà un berenar ofert per l’Ajuntament i es repartirà als nens i nenes el llibre per acolorir “Pinta les entitats del Pla de Santa Maria”. Durant tot el dia, el Col·lectiu de Dones oferirà llibres i roses a les seves sòcies, a la seu de l’entitat.

Dijous 25, l’ANC organitza una xerrada sobre la situació política actual, a càrrec d’Eusebi Campdepadrós, diputat, i Carles Gómez, membre del Secretariat Nacional de l’ANC. Serà a les 19.30 h. a la Sala Parroquial.

Dissabte 27 el Pla s’uneix a la celebració del Dia Internacional de la Dansa, amb demostracions de Zumba, salsa, tango, dansa del ventre i altres. L’acte es farà al Centre Cívic a les 18 h. i tothom que vulgui hi pot anar a gaudir de l’espectacle i, per descomptat, a ballar.

Diumenge 28 és el dia de la Bicicletada Popular, que sortirà de la Plaça de Sant Jordi a les 9.30 del matí. Hi haurà un recorregut pels carrers del poble, esmorzar i, després, una ruta per les barraques de pedra seca. Us podeu inscriure a partir de dilluns 15 d’abril a l’Ajuntament. El tiquet dona dret a l’esmorzar i a participar en el sorteig de dues bicicletes.

A la tarda, a la Plaça de la Vila, Nexus Teatre organitza un contacontes per als més petits. I tot seguit, per a totes les edats, lectura de poemes i microrelats organitzada per l’Associació Cultural La Barraca i per Òmnium Cultural.

Documents associats: