Visiteu gratuïtament el museu Pau Casals

Visiteu gratuïtament el museu Pau Casals

Fins el 31 de març, per a tots els empadronats al Pla de Santa Maria

VISITEU GRATUÏTAMENT EL MUSEU PAU CASALS

Totes les persones empadronades al Pla de Santa Maria poden visitar gratuÏtament el Museu Pau Casals a la Platja de Sant Salvador del Vendrell. Per tenir dret a la visita gratuÏta cal mostrar el DNI o bé un altre document que acrediti que la persona resideix al Pla. Hi ha temps fins al 31 de març per poder gaudir de la visita gratuïta a la Casa Museu que el violoncelista,  director d’orquestra i compositor es va fer construir al barri marítim de Sant Salvador, a tres quilòmetres del nucli urbà del Vendrell.

L’Ajuntament del Pla s’ha adherit al programa “Pau Casals i els municipis” que impulsa la fundació que porta el nom del músic. A més de contribuir a la difusió i el coneixement del llegat del Mestre, l’adhesió té el benefici que planenques i planencs podran visitar la casa museu gratuÏtament durant els mesos d’octubre a març.

El centre reuneix audiovisuals, fotografies i tota mena d’objectes que expliquen la trajectòria d’un dels catalans més universals del segle XX. A la pàgina web del Museu, que trobareu en aquest enllaç, hi teniu informació sobre els horaris, els continguts i la manera d’arribar al Museu.