El Ple Municipal homenatja Rosa Maria Pont amb motiu de la seva jubilació

30/07/2020

El Ple Municipal homenatja Rosa Maria Pont amb motiu de la seva jubilació

El Ple de l’Ajuntament del Pla de Santa Maria del passat  dimarts 28 de juliol va retre homenatge a Rosa Maria Pont Fons, que ha treballat a les oficines de l’Ajuntament durant més de 20 anys i que s’ha jubilat a principis d’aquest any. A causa de la pandèmia, l’acte que s’hauria hagut de fer en el plenari anterior es va endarrerir fins aquesta setmana.

Per causa de la limitació d’aforament, els treballadors de l’Ajuntament no van poder assistir tots i van estar representats per Dolors Rovirosa, en nom dels empleats de les oficines, i Jordi Pinyol, per la Brigada Municipal. També hi va assistir la família de l’homenatjada. Rosa Maria Pont ha desenvolupat les seves tasques a la seu de l’Ajuntament, concretament a la primera planta des que es va construir el nou edifici.

En el Ple de dimarts es va aprovar el mapa de capacitat acústica del municipi. Es tracta d’un document que estableix límits sonors d’acord amb les diferents zones del terme i té com a finalitat prevenir o reduir la contaminació acústica que pot afectar a la població o a les diferents àrees del territori.

Després de l’aprovació inicial, el mapa estarà en exposició pública a l’Ajuntament durant 30 dies i, si no s’hi presenten al·legacions, quedarà definitivament sancionat i es publicarà en aquesta pàgina web. En la seva versió definitiva, s’hi inclourà informació dels titulars de l’autopista AP-2 (Abertis) i la carretera C-37 (Generalitat de Catalunya) sobre els nivells sonors d’aquestes vies.

En el plenari es van aprovar dues mocions presentades pel grup de Junts pel Pla. La primera era en defensa de l’espai públic i, sobretot, de la llibertat dels ajuntaments per a penjar banderes que són legals però no oficials. La segona era en defensa del col·lectiu de caçadors de Catalunya.

També es van aprovar les festes locals municipals per a l’any 2021. Seguint la tradició del poble, es van escollir el 7 de gener, festivitat de Sant Ramon de Penyafort i festa major d’hivern, i el Dijous Sant.

En AQUEST ENLLAÇ podeu trobar una crònica més detallada de la sessió del dimarts 28 de juliol, publicada a l’apartat Plens i Junta de Govern d’aquesta web.