El programa de la Fira del Vent ja és a punt

08/10/2019

El programa de la Fira del Vent ja és a punt

Ja us podeu descarregar el programa de la Fira del Vent 2019 i, dintre d’uns dies, el trobareu també imprès. La portada és obra d’Elsa Martínez Fonts, guanyadora del II Concurs de Cartells de la Fira del Vent.

A l’interior, hi trobareu informació detallada de totes les activitats en els diferents escenaris: el camp de vol, el recinte firal, l’entorn de la Fàbrica i la Piscina Municipal. També hi podreu veure la relació d’expositors i la llista d’establiments i models que participaran a la XXVI Passarel·la de Moda Fashion Air.

El cap de setmana del 19 i 20 d’octubre arriba molt carregat d’activitats per a tots els gustos. Amb el programa a la mà, podeu començar a fer plans per no perdre-us-en cap de les que més us agradin.

Documents associats: