L’Ajuntament demana als Mossos d’Esquadra que s’augmenti la vigilància al municipi

30/01/2020

Davant dels últims robatoris i temptatives, l’Alcalde, Mateu Montserrat, ha demanat als Mossos d’Esquadra que s’incrementi i es reforci la vigilància policial al municipi. L’Alcalde ha parlat dues vegades aquesta setmana amb el cos i hi manté reunions regularment, un o dos cops al mes, ja que la seguretat és una preocupació constant per a l'equip de govern.

La resposta dels Mossos ha estat que miraran de passar més sovint pel poble i millorar la vigilància, però els seus mitjans són limitats, segons va explicar l’Alcalde en el ple del passat dimarts 28. La intervenció de Mateu Montserrat va ser a requeriment de les regidores de la CUP, que van formular una pregunta sobre la seguretat al municipi i van insistir a demanar una resposta immediata. Aleshores, l'Alcalde va detallar que ja havia parlat amb els agents tant el dia abans com el mateix dimarts al matí.

En el ple de dimarts es van aprovar quatre mocions. Tres d’elles van ser presentades per la CUP i estan referides, respectivament, a l’accident al complex petroquímic, la compra de bosses ecològiques per al comerç local i l’adequació dels horaris de pràctica esportiva. La quarta moció la van presentar conjuntament tots els grups, a proposta de l’Associació d’Amics de la Sardana, i demana que aquesta sigui inclosa a la llista del Patrimoni Cultural Immaterial de la UNESCO.

A l’apartat “Plens i Junta de Govern” d’aquesta pàgina web en podeu trobar la crònica. Hi podeu accedir directament amb aquest enllaç..